Terveiset ammattiosaston syyskokouksesta

21.11.2019 klo 18:00

Syyskokous pidettiin Mustingan kylätalolla 14.11.2019

Ammattiosaston sääntömääräinen syyskokous pidettiin 14.11.2019, paikalla oli 35 ammattiosaston jäsentä. Mustingan kylätalo tarjosi sateiseen ja hämärään syysiltaan mukavat puitteet, pikkujouluista tunnelmaa loivat kynttilät ja glögitarjoilu.

Kokouksessa hyväksyttiin talousarvio ja toimintasuunnitelma vuodelle 2020. Ammattiosaston vuosien 2017-2019 puheenjohtajan ja hallituksen toimintakausi päättyy tämän vuoden loppuun ja kokouksessa olikin ohjelmassa puheenjohtajan valinta ja hallituksen valinta. Nykyinen puheenjohtaja Sari Höök valittiin myös tulevalle hallituskaudelle puheenjohtajaksi. Nykyisestä hallituksesta uudella kaudella jatkavat varsinaisina jäseninä Johanna Kopra, Timo Dahl, Riitta Avikainen ja Tarja Peltonen. Uusina jäseninä aloittavat Sari Miettinen ja Mervi Saarikko. Varajäseninä jatkavat Anneli Helander, Jarmo Laaksonen ja Terhi Roive. Uusina varajäseninä aloittavat Kaisa Säyrylä, Kati Lahtinen ja Tanja Koivukangas. Onnea ja menestystä kaikille nykyisille ja uusille hallitukseen valituille. Hallitus pitää järjestäytymiskokouksen 13.12.2019, jolloin ammattiosaston toimijoiden tehtävät jaetaan.

Vuoden 2020 toiminnantarkastajiksi valittiin Tuija Paasonen ja Riitta Pasanen, varatoiminnantarkastajiksi valittiin Riitta Valo ja Paula Koskinen.

Syyskokouksessa muistettiin myös vuoden jälkimmäisellä puoliskolla 50- ja 60-vuotismerkkipäiviä viettäviä. Syyskokoukseen osallistuneiden kesken arvottiin tehytuotteita, lisäksi jäsenkyselyn yhteydessä yhteystietonsa jättäneiden kesken arvottiin bluetoothkaiutin sekä monitoimityökalu, molemmat palkinnot on toimitettu arvonnan voittaneille.

Kokouksen lopuksi luottamusmiehet muistuttelivat jäsenistöä Tehyssä on sisua -kampanjasta ja jäsentietojen päivittämisen tärkeydestä. Omat yhteystiedot ja työnantajatiedot tulisi olla ajantasalla lähestyvän neuvottelukierroksen vuoksi. Myös neuvottelukierroksesta luottamusmiehet kertoivat, lisäksi 1.1.2020 voimaan astuvasta uudesta työaikalaista kuulimme tiivistelmän.

Terveisin tiedottaja Riitta